Publicación:
Making the most of an LMOOC for migrants and refugees in a blended learning context: the role of the pedagogical guide

Fecha
2021
Editor/a
Director/a
Tutor/a
Coordinador/a
Prologuista
Revisor/a
Ilustrador/a
Derechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Título de la revista
ISSN de la revista
Título del volumen
Editor
Comares
Proyectos de investigación
Unidades organizativas
Número de la revista
Resumen
Descripción
Categorías UNESCO
Palabras clave
Citación
Ruiz Madrid, N. y Sedano, B. (2021). Making the most of an LMOOC for migrants and refugees in a blended learning context: the role of the pedagogical guide. En A. Rosca, A. Sevilla-Pavón (Eds). Building up telecollaborative networks for intercultural learning in the digital age, 57-69. Comares.
Centro
Facultades y escuelas::Facultad de Filología
Departamento
Filologías Extranjeras y sus Lingüísticas
Grupo de investigación
Grupo de innovación
Programa de doctorado
Cátedra
DOI
Colecciones