Publicación:
Wizard to design tutoring oriented towards active and personalised learning

No hay miniatura disponible
Fecha
Editor/a
Director/a
Tutor/a
Coordinador/a
Prologuista
Revisor/a
Ilustrador/a
Derechos de acceso
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
info:eu-repo/semantics/openAccess
Título de la revista
ISSN de la revista
Título del volumen
Editor
Universidad Nacional de Educación a Distancia (España). Instituto Universitario de Educación a Distancia (IUED)
Proyectos de investigación
Unidades organizativas
Número de la revista
Resumen
This assistant will allow you to self-assess and improve your tutoring practice based on the presence of the CoI Model and the "Seven principles of good teaching practice". For this purpose, we present a list of didactic strategies that will allow you to put the Community of Inquiry model into practice, as well as the "Seven principles of good teaching practice" by Chickering.
Descripción
Categorías UNESCO
Palabras clave
UNED, Vicerrectorado de Digitalización e Innovación, IUED, instructional design, tutoring, CoI, Community of Inquiry
Citación
Centro
no procede
Departamento
No procede
Grupo de investigación
Grupo de innovación
Programa de doctorado
Cátedra
DOI
Colecciones