Me do it tomorrow: proposed methods for preventing common writing errors made by Spanish Elementary School students

Jones, Alice (2014). Me do it tomorrow: proposed methods for preventing common writing errors made by Spanish Elementary School students,Universidad Nacional de Educación a Distancia (España). Facultad de Filología. Departamento de Filologías Extranjeras y sus Lingüísticas.

Ficheros (Some files may be inaccessible until you login with your e-spacio credentials)
Nombre Descripción Tipo MIME Size
Jones_Alice.pdf Jones_Alice.pdf application/pdf 759.82KB

Título Me do it tomorrow: proposed methods for preventing common writing errors made by Spanish Elementary School students
Autor(es) Jones, Alice
Materia(s) Lingüística
Abstract The objective of this paper is to highlight the most common writing errors made by young Spanish learners of English (elementary and high school), and to analyze the reasons for these mistakes and to equip them with a basic methodology to minimize mistakes and their repetition. All of this will be done using the basic tenets of Systemic Functional Grammar.
Editor(es) Universidad Nacional de Educación a Distancia (España). Facultad de Filología. Departamento de Filologías Extranjeras y sus Lingüísticas
Supervisor del trabajo Bárcena, Elena
Fecha 2014-06-01
Formato application/pdf
Identificador http://e-spacio.uned.es/fez/view/bibliuned:grado-Filologia-EI-Ajones
bibliuned:grado-Filologia-EI-Ajones
Idioma eng
tipo/versión del documento info:eu-repo/semantics/acceptedVersion
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Versión de la publicación acceptedVersion
Nivel de acceso y licencia http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
info:eu-repo/semantics/openAccess
Tipo de recurso Bachelor Thesis
Tipo de acceso Acceso abierto
Notas adicionales Trabajo de Fin de Grado en Estudios Ingleses: Lengua, Literatura y Cultura. Especialidad de Gramática Inglesa. UNED

 
Versiones
Versión Tipo de filtro
Contador de citas: Google Scholar Search Google Scholar
Estadísticas de acceso: 851 Visitas, 376 Descargas  -  Estadísticas en detalle
Creado: Mon, 09 Oct 2017, 19:49:34 CET