Gender-Sensitive Mentoring of Modern Languages’ Women Teachers in UK Higher Education

Coderch, Marion (2022). Gender-Sensitive Mentoring of Modern Languages’ Women Teachers in UK Higher Education. En Handbook for creating a gender-sensitive curriculum: teaching and learning strategies (pp. 74-76) Oxford Brookes University.

Ficheros (Some files may be inaccessible until you login with your e-spacio credentials)
Nombre Descripción Tipo MIME Size
Coderch_Marion_Gende-sensitive-men.pdf Coderch_Marion_Gende-sensitive-men.pdf application/pdf 126.81KB

Título del capítulo Gender-Sensitive Mentoring of Modern Languages’ Women Teachers in UK Higher Education
Autor(es) Coderch, Marion
Título del libro Handbook for creating a gender-sensitive curriculum: teaching and learning strategies
Materia(s) Educación
Filología
Página inicial 74
Página final 76
Editor(es) Oxford Brookes University
Fecha 2022
Formato application/pdf
Identificador bibliuned:DptoFiloClas-Caplibro-Mcoderch-0009
http://e-spacio.uned.es/fez/view/bibliuned:DptoFiloClas-Caplibro-Mcoderch-0009
Idioma eng
Versión de la publicación publishedVersion
Nivel de acceso y licencia http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
info:eu-repo/semantics/openAccess
Tipo de recurso bookPart
Tipo de acceso Abierto

Tipo de documento: Capítulo de libro
Collections: Departamento de Filología Clásica (UNED). Capitulos de Libro
Set de openaire
 
Versiones
Versión Tipo de filtro
Contador de citas: Google Scholar Search Google Scholar
Estadísticas de acceso: 24 Visitas, 3 Descargas  -  Estadísticas en detalle
Creado: Fri, 15 Mar 2024, 00:21:17 CET